Hver stil af retning kan ses i nike free run den moderne verden, men i virkeligheden hverken stil eksisterer i ren form, men snarere end nogen absolut antitese, ser vi punkter på et spektrum mellem en og det andet. Selv den mest magtfulde eksterne instruktør afhænger i nogen grad af samtykke, eller i det mindste nike free run overholdelse af den rettede, og selv de mest afslappede af kommunale ledere nødt til at udøve en vis tvangsindgreb myndighed fra tid til anden. Men ideal eller tendensen er der. Da musicking italesætter vores ideal af menneskelige relationer, vi behøver ikke blive overrasket over at finde disse forskellige typer af relationer i gruppen musikalske aktiviteter. De nike free run store sorte jazz ledere i dette århundrede, såsom Jelly Roll Morton, Duke Ellington og Count Basie, tilhørte hovedsageligt til den sidstnævnte gruppe. Deres autoritet, og sundheden for deres bands, afhang mindre på måder at spille pålagt udefra end på deres evne til at koordinere afspilning af de meget nike free run forskellige individuelle musikere i bandet mens dem plads nike free 7.0 til at fungere som kreative individer og til at bidrage med idéer til ydeevne. De selv generelt spillet i bandet (de tre netop nævnte var alle pianister), ofte spiller en meget beskeden rolle i forestillingerne, nike free running da de endelig blev realiseret. Enhed af præstation var, at en gruppe af fuldt realiserede musikere arbejder sammen i en tilstand af social harmoni, og enhver social disharmoni i gruppen snart ville vise sig i musikalsk uenighed. Det er en frygtelig vanskelig balanceakt trick at bringe ud, og selv med de store ensembler det forblev for det meste lige så meget en ideel som en realitet. Dette underbygges af Duke Ellingtons berømte deadpan svar på en nike free women journalist, der spurgte ham, hvordan han holdt hans band sammen. "Jeg har en gimmick," siger han er rapporteret at have sagt: "Jeg kalder det penge." Og Dizzy Gillespie, når du bliver spurgt, hvor ofte han følte, han og hans kolleger musikere var virkelig i fuldstændig harmoni, svarede, "En gang om året", og tilføjede, "hvis jeg er heldig." Alligevel underligt er, nike free trainer at disse musikere og deres Sidemen formåede at holde den ideelle live, i mange tilfælde gennem årtier. Den omstændighed, at lederens autoritet aldrig kunne tages for givet, men var under konstant undersøgelse og forhandling, der kræves af ham, ud over rent musikalske færdigheder, mere end almindelig styrke og fleksibilitet karakter. Dirigent for et symfoniorkester, på den anden side pålægger sin autoritet udefra ensemble, bakket op af alle institutioner i koncert liv og afhængig af mange faktorer foruden hans kompetence på sit job. Du kan endda hyre nike free run 2.0 et orkester til at gennemføre, hvis du er rig nok, og der er en velhavende amerikansk forretningsmand, der bliver musikalsk nonliterate og efter at have studeret stykke ved øret, har ansat på forskellige tidspunkter flere af verdens største orkestre, så han kan udføre dem i opførelser af Mahlers enorme kor opstandelse symfoni. Musikerne tillade ham at gøre det, og nike free sale foregive at være efter hans retning. En fornem College of Music jeg engang besøgte havde aflyst klasser, der dag for at give sine elever til at spille ekstra orkesterstemmer og synger i koret og modtage sin andel af bonanza. Han er kun en af flere velhavende mennesker, der yder en velkommen tilføjelse til desperat brug orkestrale indkomst til gengæld for at have deres forfængelighed masseres. I hvilket omfang orkestermusikere free run nike foragter mange ledere, herunder også visse koncertsal og nike free pink optagelse favoritter, kommer for dagens lys fra tid til anden i pressen, fælles skældsord er "inkompetente", "arrogant" og "overbetalte" Disse musikernes strikturer. ofte lyde som dem,billige nike free der er rettet mod industrielle bosser med dem, der arbejder under dem. En succesfuld leder har i virkeligheden mange af de attributter af en virksomhed tycoon. Det er interessant, at ligesom matadorer, har de øget deres nike free sko indtjening enormt i de sidste par år-tidoblet i gennemsnit over de seneste to årtier efter kritikeren Norman Lebrecht (1991)-langt mere end at have dem, der spiller under dem, og nogle gange endda som orkestre, nike free tilbud de direkte bliver tvunget ud i konkurs. Mange ledere, hvoraf den afdøde Herbert von Karajan var den mest berømte, eller berygtede,nike free run 5 er i bogstavelig forstand matadorer, der tilbringer så meget tid og energi på magtspil og finansielle skalten og handler som på deres strengt musikalske bekymringer. Mønstret er kendt fra store dele af verden i industrien i dag, hvor chefer 'betale skyrockets selv, til tider, da virksomhederne i deres ladning sygne hen og lavere rang jobs forsvinder. Det er en mærkelig idé, nemlig en musiker, der gør ingen lyd selv og der leder udførelsen af en gruppe udefra det snarere end indefra, og blandt verdens musikkulturer det synes at være unikke for den vestlige koncert og opera tradition. Rollen synes at være kommet til eksistens i musicking af kirken omkring tidspunktet for renæssancen, og det skete med en ny form for musikalsk ensemble: en samlet gruppe, der producerede en forenet, nike løbesko blandet lyd, hvis forestillinger var beregnet til at blive lyttet til udefra snarere end at blive deltaget i. Produktionen af sådan en lyd krævede fuldstændig underkastelse for den enkelte sko udsalg til gruppen et nyt fænomen på det nikefree tidspunkt i musikalsk performance.

Dansk English